دانشگاه های ایتالیا

فهرست دانشگاه های ایتالیا

مهاجرت چه با هدف کار و چه تحصیل و یا هر هدف دیگر، همیشه یک انتخاب مهم است. انتخاب مهاجرت و سپس انتخاب مقصد مهاجرت و . . . مهاجرت تحصیلی همواره یکی از دلایل و هدف های مهم مهاجرت بوده است. یکی از معیارهای مهم کشور مقصد برای این امر، اهمیت و کیفیت دانشگاه های کشور مورد نظر است. در میان کشورهای اروپایی، دانشگاه های ایتالیا با توه به کیفیت و رتبه ی خوب، همیشه مورد توجه بسیاری از مردم بوده اند.

معیارهای مختلفی برای انتخاب کشور و دانشگاه وجود دارد. مسافت، هزینه دانشگاه، هزینه زندگی، آب و هوا، فرهنگ و شرایط اجتماعی و . . . ایتالیا یکی از کشورهایی است که با توجه به قرار گرفتن در قاره اروپا و برخورداری از شرایط جغرافیایی نسبتا مناسب و همچنین شباهت های فرهنگی و تا حدودی ظاهری به مردم ایران، شرایط قابل قبول اقتصادی و بسیاری عوامل دیگر، یکی از گزینه های همیشه مطرح برای تحصیل و زندگی بوده است.

برای آشنایی و امکان بررسی بیشتر در این زمینه، لیست دانشگاه های ایتالیا را در ادامه آورده ایم و می توانید نام هر کدام را جستجو و بررسی کنید.

فهرست دانشگاه‌ها در ایتالیا

دانشگاه بولونیا

دانشگاه پلی‌تکنیک میلان

دانشگاه آمریکایی رم

دانشگاه بوکونی

دانشگاه پاویا

دانشگاه پروجا

دانشگاه پلی‌تکنیک تورینو

دانشگاه تورورگاتا رم

دانشگاه ساپینزا رم

دانشگاه فدریکو دوم

دانشگاه نیکلاس کوزانوس

دانشگاه فلورانس

دانشگاه بولزانو

دانشگاه کا فوسکاری ونیز

دانشگاه پادووا

دانشگاه تورین

دانشگاه مسینا

برای انتخاب بهتر و راهنمایی بیشتر، لیستی از دانشگاه های کشورهای مختلف در سایت دارالترجمه رسمی زند قرار خواهیم داد. همچنین به مرور توضیحات و معرفی این دانشگاه های افزوده خواهد شد.

لینک های مرتبط:

لیست دانشگاه های ترکیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا